Pro nově vznikající callcentrum hledáme na pozici manažer callcentra člověka se zkušenostmi z reálného provozu callcentra.
Požadavky:
- SŠ/VŠ vzdělání s praxí v Callcentru
- Znalost AJ na pokročilé úrovni
- Zkušenosti s vedením aufsatz schreiben lidí (Supervizor) v Callcentru alespoň 1 rok
- Odborné znalosti z telemarketingu
- Znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
- Profesionalita, Komunikační dovednosti, Orientace na zákazníka
- Schopnost koučovat a mentorovat
Náplň práce:
- Řízení a organizování činností call centra
- Vedení 13 pracovnic v call centru
- Zajištění efektivity a rentability oddělení
- Sledování nových trendů v oblasti call centra
- Zajištění plánovací činnosti
- Kontrola bezpečnosti práce, zajištění pravidelných školení
Nabízíme:
- Perspektivní zaměstnání
- Finanční ohodnocení na základě předem stanovených cílů
Pošlete nám vaše C.V.
Chcete se k nám připojit a pracovat na zajímavých projektech?
Poslat C.V.