Pro nově vznikající callcentrum hledáme na pozici manažer callcentra člověka se zkušenostmi z reálného provozu callcentra.

Požadavky:

  • SŠ/VŠ vzdělání s praxí v Callcentru
  • Znalost AJ na pokročilé úrovni
  • Zkušenosti s vedením aufsatz schreiben lidí (Supervizor) v Callcentru alespoň 1 rok
  • Odborné znalosti z telemarketingu
  • Znalost práce na PC (Word, Excel, Internet)
  • Profesionalita, Komunikační dovednosti, Orientace na zákazníka
  • Schopnost koučovat a mentorovat

Náplň práce:

  • Řízení a organizování činností call centra
  • Vedení 13 pracovnic v call centru
  • Zajištění efektivity a rentability oddělení
  • Sledování nových trendů v oblasti call centra
  • Zajištění plánovací činnosti
  • Kontrola bezpečnosti práce, zajištění pravidelných školení

Nabízíme:

  • Perspektivní zaměstnání
  • Finanční ohodnocení na základě předem stanovených cílů
Poslat C.V.

Pošlete nám vaše C.V.

Chcete se k nám připojit a pracovat na zajímavých projektech?

Poslat C.V.