Internetová agentura ANIMATEC
Animatec je Internetová agentura poskytující komplexní řešení v on-line marketingu od návrhu přes tvorbu, správu a následný servis projektů. Zaměřujeme se na individuální řešení pro zákazníka s nasazením postupů a technologií prověřených praxí a vývojem. Z dlouholeté praxe se nám aplikování moderních trendů a technologií osvědčilo spolu s ohledem na vysokou míru zabezpečení.
Pro zajištění vysokého výkonu aplikací disponujeme vlastní serverovou infrastrukturou, která je umístěna v chráněném datacentru připojeném k uzlovým bodům internetu v České republice s vysokou konektivitou do zahraničí.
Naším cílem je navázání dlouhodobé spolupráce poskytovat kvalitní služby v plném rozsahu. K tomu poskytujeme SLA smlouvu s garancí vysoké úrovně poskytovaných služeb. Nedílnou součástí našich služeb jsou analýzy, konzultace a dlouhodobý garantovaný servis k projektům.
Animatec
Proč zvolit právě naši společnost?
- Jsme pružní a flexibilní. Díky jednoduché struktuře řízení dokážeme pro jednotlivé projekty přizpůsobit vývojový tým přesně podle potřeb.
- Naše řešení jsou postavená na osvědčených technologických standardech s možností neustálého rozvoje.
- Máme praxi s nasazování a servisem jak jednoduchých, tak i rozsáhlých projektů. Pracujeme pro významné společnosti z různých odvětvích podnikání v České republice i v zahraničí.
- Naše projekty využívají zákazníci především Evropské unie, ale i dalších zemí po celém světě. [více viz mapa]
- Bezpečnostní politika a ochrana zákaznických dat je naší prioritou
- Dokážeme nabídnout zajímavé podmínky v poměru cena/výkon
Naše specializace
- Intenetová řešení pro prezentaci společností na Internetu jako jsou webové prezentace a portály, mikrostránky, katalogy produktů a firem.
- E-business rešení – objednávkové systémy B2B, eshopy s malou i velmi rozsáhlou databází a funkcemi, specializované prodejní portály nebo aukce.
- Automatizované zpracování firemních kontaktů (kontaktní centrum) a Callcentrum – v této oblasti jsme vyvinuli vlastní softwarové řešení pro evidenci a hromadné zpracování kontaktů pomocí komunikačních kanálů jako email, telefonní hovory, sms komunikace, chat. Dokážeme zpracovávat data z webových formulářů, datových souborů a dalších zdrojů. Díky tomu získá administrátor (manager) jedinečný přehled o veškeré komunikaci s firemními zákazníky. [více viz Callcentrum]
Naše vize a cíle
- Vytvářet efektivní a dlouhodobě úspěšná řešení
- Slušnost a dobré vztahy se zákazníky
- Férové a transparentní podmínky již od začátku spolupráce
Naše priority
- Bezpečnostní politika v ochraně dat
- Vyvýjet vlastní praxí odzkoušená technologická řešení
- Špičkový klientský servis