Callcentrum
Pro zákazníky, kteří vyžadují jednoduché a rychlé nasazení callcentra, nabízíme vlastní řešení postavené na zkušenostech našich zákazníků s vyřizováním požadavků pomocí telefonních hovorů. Pomocí našeho callcentra je možné hovory vyřizovat, jak telefonicky nebo sms, tak je možné s klienty komunikovat i pomocí emailových zpráv.
Hlavní výhody ContactPro Callcentrum.
Snadná obsluha
Přehledné a intuitivní prostředí upravené na základě práce operátorů v každodením provozu.
Statistiky hovorů
Sledujte výkonnost jednotlivých operátorů ve statistikách s možností exportu dat.
Možnost rozšiřování
Callcentrum je možné postupně rozšiřovat podle aktuálních nároků na zpracování požadavků.
Již od 1 operátora
Začněte jednoduše třeba jen s jedním operátorem a sami se přesvěčte o výhodách callcentra.
ContactPro Callcentrum pro malé, střední i větší podniky.
Callcentrum je navrženo jako univerzální a škálovatelné řešení, které Vám umožní růst spolu s rozvojem vaší firmy. Do systému callcentra se přistupuje z webového prohlížeče a není nutné třeba instalovat žádný software. Provoz callcentra, tak tedy nezvyšuje náklady na správu IT. Celý proces vyřízení požadavku je optimalizován, tak aby operátor získal informace přehledně na jednom místě a v co nejkratším možné čase. Výřízení hovoru pak proběhne zpravidla velmi efektivně s možností měření konverze úspěšnosti dle nastavevených cílů.
Velkou výhodou ContactPro Callcentrum je možnost volby ústředny jak hardwarové přímo v organizaci nebo virtuální ústředny umístěné v datacentru. Takové řešení pak dává větší možnost při vytváření týmů nebo zapojování jednotlivých operátorů do systému, kteří mohou pracovat v geograficky oddělených lokalitách. Veškeré akce a volání operátorů se zaznamenávají k možnosti dalšího vyhodnocování
Sytém ContactPro Callcentrum umožňuje vytváření statistik hovorů, analytické pohledy jak na jednotlivé operátory tak i na celé skupiny operátorů. Analýzy a statistiky se pak stávají podkladem manažerům callcentra pro další rozvoj a zvyšování efektivity při vyřizování požadavků.
Komunikace se zákazníky hraje klíčovou roli při získávání nových zakázek nebo při vyřizování servisních požadavků od klientů. Kvalitní, přehledný a spolehlivý systém pro obsluhu callcentra hraje v tomto ohledu klíčovou roli. Tyto vlastnosti představuje právě systém ContactPro Callcentrum.
Přednosti kontaktního centra ContactPro Callcentrum
- Jednoduchá obsluha díky přehlednému prostředí.
- Možnost rozšiřování kapacity callcentra dle vytížení.
- Snadný import a export nových kontaktů.
- Bez nutnosti pořizování vlastní ústředny.
- Garantovaný servis SLA.