Kontaktní centrum ContactPro
Hlavní úlohou kontaktního centra ContactPro je poskytnout pracovním týmům a jednotlivým operátorům maximum dostupných informací ze všech dosažitelných zdrojů přehledně na jednom místě. Komunikace se zákazníkem pak může probíhat koordinovaně a efektivně.
Hlavní výhody systému ContactPro.
Centralizace kontaktů
Veškeré informace o kontaktu najde operátor přehledně řazené na jedno místě.
Business inteligence
Podrobný reporting a individuální exporty dat pro možnost dalšího zpracování.
Vysoká bezpečnost
Více úrovňové řízení přístupu k informacím jednotlivých operátorů a manažerů.
Modulární sytém
Možnost propojení s externími službami a aplikacemi nebo s informačním systémem.
Efektivnější komunikace se zákazníky.
Interakce se zákazníkem by měla začínat získáním informace, která je přesná, relevantní a dobře dostupná. Zákazník má na rozdíl od operátora dostatečné množství času, aby získal v předstihu informace k vytvoření dotazu či požadavku. Operátor kontaktního centra tolik času na jednotlivý kontakt nemá, proto potřebuje ucelenou informaci ze systému s možností pohledů do historie zpracování kontaktu, aby mohl úspěšně vyřídit požadavek.
Vyhodnocování práce operátorů a dostatečně podrobné analýzy jsou nezbytné pro pro běžný chod každého callcentra. Poskytují cenné podklady pro manažery a prostor pro možnosti optimalizace pro zvyšování produktivity celého týmu. Sytém ContactPro umožňuje udržovat podrobný přehled nad úspěšností ve vyřizování kontaktů z pohledu výsledku komunikace i rychlosti zpracování požadavků ve stanovených termínech.
K úspěchu v komunikaci se zákazníkem vede v dnešní době dostatečné množství informací ze všech komunikačních kanálů (email, telefon, sms, chat, sociální sitě) v přehledném uspořádání a s podrobným pohledem do historie záznamu kontaktu. Pro management společnosti je pak v přeneseném smyslu klíčovým faktorem k měřitelnosti úspěchu konverze kontaktů na zakázky a průměrný čas vyřízení kontaktu.
Přednosti kontaktního centra ContactPro
- Zdroj informací o zákaznících přehledně na jednom místě.
- Umožňuje týmovou spolupráci a tak i rychlejší zpracování požadavku.
- Díky propojení různých komunikačních kanálů šetří náklady na správu nástrojů vnitropodnikové komunikace.
- ContactPro umožňuje detailní analytické pohledy do chodu týmu operátorů